Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ : ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ




ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
  1. Δημιουργώ μια αφίσα με εικόνες του τόπου μου ή άλλων τόπων που επισκέφτηκα.
  2. Διαμορφώνω έναν απλό τουριστικό οδηγό για την περιοχή που ζω.
  3. « 10 λόγοι για να επισκεφτεί κάποιος την περιοχή μας »
  4. Παρουσιάζω τη χώρα μου (για αλλοδαπούς μαθητές).
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η

  1. Ζωγραφίζω σκηνές από τη ζωή της οικογένειάς μου.
  2. Η οικογένεια παλιά και σήμερα.
  3. Προβλήματα στη σύγχρονη οικογένεια.
  4. Δημιουργώ το οικογενειακό μου δέντρο.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3η

  1. Ποιήματα, τραγούδια και κινηματογραφικές ταινίες με θέμα τη φιλία.
  2. Πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη φιλία.
  3. Δημιουργώ ένα απλό ερωτηματολόγιο για τους συμμαθητές μου σχετικά με τους φίλους τους.
  4. « Φίλος = ……………………………………………» συμπληρώνω με τις σκέψεις μου και δημιουργώ μια αφίσα.

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η

  1. Συγκεντρώνω αφηγήσεις και φωτογραφίες από γονείς ή παππούδες για τα δικά τους μαθητικά χρόνια.
  2. Σχεδιάζω το δικό μου «ιδανικό σχολείο»
  3. «Αν ήμουν καθηγητής …»
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η
  1. Παραδοσιακά και σύγχρονα επαγγέλματα
  2. Παρουσιάζω το επάγγελμα που με ενδιαφέρει
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η

  1. Τηλεόραση : από τα πρώτα της βήματα στην Ελλάδα ως σήμερα
  2. Παρουσιάζω ένα διαδικτυακό τόπο (σελίδα Internet), που θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου