Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ : "Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" - ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 
 

1. Πώς αλλάζει η συμπεριφορά του Πορφύρη στη διάρκεια της ιστορίας; Τι επιδιώκει να δείξει με αυτό ο συγγραφέας;
  Μονάδες 6


 2.α) Εντοπίστε δύο σημεία του κειμένου όπου ο συγγραφέας χρησιμοποιεί ειρωνεία. Τι πετυχαίνει μ' αυτή ;

    β) Να σχολιάσετε τον τίτλο του κειμένου. Τι υποδηλώνει ;
                                                                                               
 Μονάδες 6

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ : Επιλέξτε ένα από τα δύο θέματα (περίπου 200 λέξεις).


1. Με αφορμή το κείμενο του Τσέχωφ γράψε ένα άρθρο στο ιστολόγιο του σχολείου σου για το πώς οι κοινωνικές διαφορές μπορεί να επηρεάσουν τις ανθρώπινες σχέσεις.




2. Λοιπόν, εσύ πώς τα πας; Σίγουρα θα είσαι πια σύμβουλος; Ε;» «Όχι, αγαπητέ μου, ανέβα πιο ψηλά», είπε ο Παχύς. «Έχω ήδη φτάσει μυστικός σύμβουλος… Έχω δυο παράσημα».  
Συνέχισε το διάλογο παρουσιάζοντας τα πραγματικά αισθήματα του Αδύνατου απέναντι στον ιεραρχικά ανώτερό του.


Μονάδες 8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου