Κυριακή 15 Μαΐου 2016

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ... ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ (ΙΣΤΟΡΙΑ)



Πριν πάω να γράψω , πρέπει να έχω κάνει τα εξής βήματα :
  • Να έχω διαβάσει την ενότητα / τις ενότητες προς εξέταση και να την/τις έχω κατανοήσει (όχι παπαγαλία, γιατί δε θα ξέρω τι να γράψω).
  • Να μπορώ να απαντώ σε διαφόρων τύπων ερωτήσεις (ορισμούς, αντιστοιχίσεις, σωστό-λάθος, συμπλήρωσης κενών, σύντομης ανάπτυξης, σχολιασμού).
  • Να ξέρω να απαντώ στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου.
  •  Να είμαι σε θέση να σχολιάζω τα παραθέματα και τις εικόνες του βιβλίου.
 
 

Όταν γράφω , είμαι συγκεντρωμένος/η στο γραπτό μου, διαβάζω καλά τις εκφωνήσεις και απαντώ μόνο σε ό,τι μου ζητείται. Δεν αφήνω κανένα ερώτημα αναπάντητο και στο τέλος ξαναελέγχω το γραπτό μου. Προσέχω αυτό που γράφω να είναι κατανοητό στους άλλους και να βγάζει νόημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου